tirsdag den 7. december 2010

Få gaven til at se ud af mere


Skal du give en gave, der ikke fylder meget, men som betyder meget, så gør noget ekstra ud af indpakningen. I det her tilfælde har jeg en lille firkantet æske, og med sådan en lille "fætter" er der en overhængende risiko for, at den forputter sig under juletræet og bliver overset. Jeg har derfor flettet et stort julehjerte af noget kraftigt tapet. Til-og-fra-kortet er 2 stykker tapet, som er klippet som hjerte og limet sammen, så det er lige flot på for- og bagsiden. Kortet hænger i rigeligt sølvbånd, som krøllet lidt sammen på forsiden, så det ser ud af noget. Den firkantede æske er pakket løst ind i silkepapir, sådan at man ikke lige kan mærke, at det er en lille æske. Til sidst har jeg klipset hjertet sammen, så indholdet ikke lige falder ud. Giv det en særlig plads på træet, ved at hænge det på en af grenene - så er der jo også mere plads under juletræet til alle de andre gaver.

Har du en god idé til gaveindpakning - så del den med os andre her på bloggen. Tag et billede og skriv lidt om hvad du har gjort og send det til mig - så lægger jeg det op.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar