fredag den 5. oktober 2012

Sebastians drømmeliv...
(Billeder er hentet fra The Black Worshop, fra apostrophe9The Style Division og medudsigt.dk)

Det kører da for mig!


























Men, man skal jo lære at kravle før man kan gå...




Har fået benzin i blodet


Det startede tidligt, men må nøjes med at "snuse til benzinen"...
































Jeg bor i New York! Where else?




Lige nu bor New York hos mig...


Ved hvordan man prioriterer - tiden er ikke så vigtig for mig. Kig på uret - så forstår du nok!


Tiden løber dog, og jeg skal videre. Har lært, altid at se mig godt om, før jeg går nye veje...


Har svært ved at komme ud af sengen - sådan har det altid været


Kan det skyldes mor, der altid har sørget for hyggelige omgivelser???


Min næste, bedste ven



... når jeg en dag er færdig med dem her



Jeg har både et yndlings idol...


... og en yndlings stol.


Hallo - hvem sagde "Virkeligheden kalder Sebastian"?


Hvor starter de store drømme?













Ingen kommentarer:

Send en kommentar